Kliknij, żeby zamówić kontener

Sygnalista

Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w GPK Głogów Sp. z o.o.

Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych to system wewnętrznego informowania, tzw. etycznego sygnalizowania o nieprawidłowościach w miejscu pracy w imię wyższego dobra. Polega na ujawnianiu nieprawidłowości, w tym działań nielegalnych, nieuczciwych lub zakazanych, do których dochodzi w miejscu pracy i jej bezpośrednim otoczeniu.

Celem Procedury jest:

  • stworzenie kompleksowej regulacji problematyki ujawniania przypadków nieprawidłowości;
  • ochrona osób zgłaszających przypadki nieprawidłowości;
  • ochrona GPK Głogów Sp. z o.o. poprzez wczesne wykrycie i usunięcie zgłoszonych  przypadków nieprawidłowości;
  • propagowanie postawy społecznej odpowiedzialności. 

Procedura:

  • umożliwia jawne dokonywanie zgłoszeń;
  • gwarantuje rzetelne, obiektywne i terminowe sprawdzanie zgłoszeń;
  • zapewnia ochronę osób dokonujących zgłoszeń i osób z nimi związanych.
     

Używamy plików tekstowych zwanych „cookies” („ciasteczka”), by uczynić naszą stronę łatwiejszą w użytkowaniu. Dowiedz się więcej.

Ustawienia cookies Akceptuje

Ustawienia cookies

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Spośród nich pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych  plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania.