Sygnalista
Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w GPK Głogów Sp. z o.o.
Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych to system wewnętrznego informowania, tzw. etycznego sygnalizowania o nieprawidłowościach w miejscu pracy w imię wyższego dobra. Polega na ujawnianiu nieprawidłowości, w tym działań nielegalnych, nieuczciwych lub zakazanych, do których dochodzi w miejscu pracy i jej bezpośrednim otoczeniu.
Celem Procedury jest:
- stworzenie kompleksowej regulacji problematyki ujawniania przypadków nieprawidłowości;
- ochrona osób zgłaszających przypadki nieprawidłowości;
- ochrona GPK Głogów Sp. z o.o. poprzez wczesne wykrycie i usunięcie zgłoszonych przypadków nieprawidłowości;
- propagowanie postawy społecznej odpowiedzialności.
Procedura:
- umożliwia jawne dokonywanie zgłoszeń;
- gwarantuje rzetelne, obiektywne i terminowe sprawdzanie zgłoszeń;
- zapewnia ochronę osób dokonujących zgłoszeń i osób z nimi związanych.
Pliki do pobrania
Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w GPK Głogów Sp. z o.o..pdfZałączniki do Procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w GPK Głogów Sp. z o.o..pdf
Załącznik nr 5 FORMULARZ ZGŁOSZENIA w formie edytowalnej.docx
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSOBY DOKONUJĄCEJ ZGŁOSZENIA.pdf
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE W ZWIĄZKU Z POSTĘPOWANIEM WYJAŚNIAJĄCYM.pdf